fbpx

SEO Case Study

Pojęcie case study bardzo często przewija się w firmach o strukturze korporacyjnej. W tłumaczeniu z języka angielskiego oznacza analizę przypadku, studium przypadku. SEO case study możemy więc zdefiniować jako prezentację czy opis zajścia pewnego zdarzenia (np. pozycjonowania strony przez jakiś okres), a także co niezwykle ważne – przedstawienie wniosków i skutków, które były następstwem wystąpienia tego zdarzenia (negatywnych lub pozytywnych).

Skutki te to zazwyczaj efekty SEO, które wpłynęły na lepsze / gorsze wyniki finansowe klienta, wzrost ruchu lub konwersji, rozpoznawalności brandu etc. W tej sekcji strony przedstawimy najciekawsze case study z pozycjonowania stron naszych klientów. Poznaj efekty naszej pracy…

Fotografia
Branża:
Efekt:
Sprzedaż organiczna +53%
Rozpoczęcie działań:
Czerwiec 2019 r.
Meble
Branża:
Efekt:
Ruch organiczny +267.51%
Rozpoczęcie działań:
Maj 2018 r.
Obrazy
Branża:
Efekt:
Ruch organiczny +3257%
Rozpoczęcie działań:
Luty 2016 r.
Odzież męska
Efekt:
Top 300 e-commerce w Polsce
Rozpoczęcie działań:
Styczeń 2019 r.
Kartony i opakowania
Efekt:
Ruch organiczny +44,5%
Rozpoczęcie działań:
Maj 2019 r.
Usługi 3D
Branża:
Efekt:
Wzrost widoczności strony
Rozpoczęcie działań:
Październik 2019 r.
Narzędzia
Branża:
Efekt:
ROI 262%
Rozpoczęcie działań:
Styczeń 2019 r.
Nieruchomości
Efekt:
Liczba leadów +67%
Rozpoczęcie działań:
Maj 2019 r.
Akcesoria dla psów
Efekt:
ROI 116%
Rozpoczęcie działań:
Wrzesień 2019 r.