fbpx

Proces pozycjonowania

Klienci często zadają nam pytania: ile trwa pozycjonowanie strony? jaki czas musi minąć, aby wbić słowo kluczowe do Top 3? kiedy mój sklep zacznie zarabiać pieniądze? Aby odpowiedzieć na wszystkie te pytania przygotowaliśmy w formie opisowej infografiki proces pozycjonowania stron.

Bardzo zależy nam na tym, aby pracować z klientami świadomymi. Chcemy, aby Państwo pogłębiali swoją wiedzę o pozycjonowaniu stron, o jego etapach, o tym jak monitorować naszą pracę. Taka symbioza wszystkim wyjdzie na dobre – Wy nie będziecie udawać, że płacicie, a My – nie będziemy udawać, że pracujemy. Uważamy, że każdy projekt powinien mieć wspólny mianownik dla obu stron – maksymalizację zysków. Jeżeli rok po roku będziemy wspólnie rosnąć w siłę – dla każdej strony będzie to opłacalny układ.

Etap I

Etap I pozycjonowania - Analiza rynku i konkurencji

W pierwszym etapie wykonujemy szczegółową analizę rynku i konkurencji - nie tylko liderów danej branży, ale także najszybciej rozwijających się startupów. Analiza obejmuje m.in keyword research, opracowanie contentu wewnętrznego i zewnętrznego, przygotowanie list produktowych, planowanie strategii link buildingu. Na tym etapie “poznajemy stronę” i w zależności od tego jak duży jest projekt to analiza trwa od 30 do 60 dni.

Etap II

Etap II pozycjonowania - Audyt strony

Audyt SEO strony to kolejny krok w drodze po sukces. W praktyce sprowadza się do opracowania listy zadań do wdrożenia w celu eliminacji błędów i poprawy czynników wpływających na pozycjonowanie. Audyt SEO jest wielosektorowy - dotyczy zarówno elementów technicznych, contentu, link buildingu czy Ux design. Proces audytowania strony www trwa max. 7 dni roboczych i wchodzi w skład etapu nr I.
Etap III

Etap III pozycjonowania - Optymalizacja

Na podstawie analizy konkurencji i audytu SEO, wykonujemy wielowarstwową optymalizację strony. Proces optymalizacji jest bardzo zaawansowany dlatego dzielimy go na kilka etapów - pierwsza jest wdrożona do 60 dni od podpisania umowy. Optymalizacja jest wykonywana w sposób cykliczny, co miesiąc. Po przedłużeniu każdej umowy - wykonujemy nową optymalizację - ze względu na to, że strona pozyskuje nowe słowa kluczowe
Etap IV

Etap IV pozycjonowania - Content marketing

Content marketing, optymalizacja strony za pomocą treści statycznej (opisy kategorii) i fresh contentu (wpisy blogowe, opisy produktów) to działanie o charakterze cyklicznym. W zależności od warunków umowy przygotowujemy określoną ilość artykułów blogowych, opisów produktów czy kategorii. Dodatkowo optymalizujemy treść na stronie, wykonując m.in linkowanie wewnętrzne, optymalizację grafik itp. Content marketing zaczynamy opracowywać i wdrażać na stronę po 60 dniach od podpisania umowy.
Etap V

Etap V pozycjonowania - Link building

Link building to systematyczne działanie, polegające na pozyskiwaniu odnośników zewnętrznych do naszej strony. W zależności od wielkości budżetu na SEO, przeznaczamy na link building od 15-20% budżetu. Istnieje możliwość indywidualnego ustalenia wartości budżetu na pozyskiwanie linków. W tym celu rekomendujemy zapisanie w umowie osobnej kwoty na linki. Link building wykonujemy od 3 miesiąca współpracy.